TESSERA Round 12 - Field Trip to the Fugue

Truthseekers: This Tessera will be available @ Jun 23rd 1929 UTC. There may be variations in the method.

561 241 721 17 161 131 26 75 171 451 65 461 151 241 75 75 27 361 061 461 461 051

This Tessera is linked to Tessera Courier Departure.

You will have until Jun 23rd 2029 UTC. to gather as many valid screenshots as you can in this thread. With every 100 screenshots accumulated, you'll gain 5 minutes of extension to the Prediction Window. The Forum editing function will be turned off during the screenshot gathering time, and then enabled for 10 min. After that the thread will be closed until verifications come in. Please make your Discoverer adjustments during that time. Your accumulated time extension will applied when the clue for Courier Departure has been posted.

- PAC

UPDATE:

https://bit.ly/2B2Gf7A

https://bit.ly/3hZ0KTs

Post edited by Truthseeker on
Tagged:
«13456733

Comments

  • montitchamontitcha ✭✭✭
    edited June 2020

    Traduction Française/ translate french


    TESSERA Ronde 12

    23 Juin 1930 +/- 5 min de l'UTC.

    Il peut y avoir des variations dans la méthode.Ce Tessera est lié à Courier Departure.

    Vous aurez jusqu'au 23 Juin 2030 +/- 5 min de l'UTC pour rassembler le plus grand nombre valide les captures d'écran que vous pouvez dans ce thread. Avec tous les 100 cumul des captures d'écran, vous gagnez 5 minutes de prolongation pour la Prédiction de la Fenêtre.

    Le Forum d'édition de fonction sera désactivée au cours de la capture d'écran, le temps de rencontre, et alors activé pour 10 min. Après que le fil sera fermé jusqu'à ce que des vérifications soient faite. S'il vous plaît faites vos réglages de decouvreurs pendant ce temps.

    Votre temps cumulé extension sera appliquée lors de l'indice pour les services de Messagerie de Départ a été posté.- PAC

    Post edited by montitcha on
  • 9966699666 ✭✭✭

    简体中文:

    Truthseekers:

    本次的 Tessera 将会在 6月24日 3:30 +/- 5min UTC+8 生效,获得方式上可能会有变化。

    本次 Tessera 与 Tessera Courier Departure相关联。

    截止 6月24日 4:30 +/- 5min UTC ,你们可以在这个帖子下收集足够多的有效截图。每100个截图将会给你们额外增加五分钟的预测时间。论坛的编辑功能在截图收集时会被禁用,之后会被短暂开启 10 分钟。再之后帖子将会被关闭,直到验证环节到来。请在那时进行 Discoverer 的安排调整。当Tessera Courier Departure的线索发出时,扩展时间将会变长。

    - PAC

  • Português

    Caçadores da verdade: Esta Tessera estará disponível hoje, dia 23 de junho, às 16:30, horário de Brasília, 20:30 horário de Lisboa, com diferença de mais ou menos 5 minutos. Podem haver variações no método.

    Esta Tessera está ligada à Tessera Courier Departure.

    Vocês terão até às 17:30 de Brasília, 21:30 de Lisboa, de hoje, 23 de junho, para reunir o maior número possível de capturas de tela válidas que vocês conseguirem neste tópico. Para cada 100 capturas de tela acumuladas, vocês irão ganhar uma extensão de 5 minutos na Janela para dar o palpite acerca da próxima Dica. A função de edição do fórum será desativada durante o período de coleta de capturas de tela, e então, ativada por 10 minutos. Depois disso, este tópico será fechado até que as verificações sejam feitas. Por favor, façam seus ajustes nas postagens de Descobridor durante esse período. A Extensão de Período que vocês conseguirem acumular será aplicada quando a Dica da Tessera Courier Departure for postada.

    - PAC

    Nota do Tradutor: Uma captura de tela válida é aquela onde um, e apenas um, código desta Tessera é corretamente resgatado pelo Agente. Aqueles que resgatarem mais de um código ou não resgatarem nenhum código da lista, não terão as suas postagens validadas.

  • Russian


    Искатель правды: эта тессера будет доступна 23 июня в 22:30 по Москве. Возможны разные варианты её доставки.

    Эта тессера связана с тессерой Courier Departure

    Вам необходимо до 23 июня 23:30 по Москве собрать как можно большее количество правильных скринов в этом форуме. С каждой сотней набранных скринов вы получите увеличение на 5 минут Окна Предсказания. Функция редактирования на форуме будет закрыта в период сбора скринов и затем открыта на 10 минут. После чего форум будет закрыт до верификации скринов. Пожалуйста успейте за это время отредактировать потенциальных получателей медали Discoverer. Набранное вами дополнительное время будет учтено для публикации подсказок по Courier Departure

    П.А.Ш.

  • Zw4nnZw4nn ✭✭

    Where is the translation in Nemesis!?! I don't understand all the other language 😆

  • nomaonomao ✭✭
    edited June 2020


    Post edited by nomao on
  • Euskera


    Truthseekers: Tessera hau erabilgarri egongo da @ ekainaren 23an 19:30 +/- 5min UTC. Metodoan aldaketak egon daitezke.


     Tessera hau Tessera Courier Departure lotuta dago.


    Ekainak 20:30 +/- 5 min UTC arte izango duzu +/- 5min UTC. Hari honetan baliozko screenshot gehienak biltzeko. 100 pantaila-argazkia pilatuta, aurreikuspen leihora 5 minutu luzatuko dituzu. Foroaren edizio funtzioa pantaila-argazkia biltzen den unean desaktibatuko da eta, ondoren, 10 min aktibatuko da. Horren ondoren, haria itxita egongo da egiaztapenak sartu arte. Egin ezazu zure aurkitzaileak doikuntzak denbora horretan. Metatutako denboraren luzapena Courier Departure arrastoa argitaratu ondoren aplikatuko da.


     - PAC

  • HopeaKotkaHopeaKotka ✭✭✭✭

    <Finnish translation>

    Totuudenetsijät: Tämä Tessera on saatavilla @ 23. kesäkuuta 1930 +/- 5min UTC (klo 22.30 Suomen aikaa +/- 5 minuuttia). Menetelmässä voi olla variaatioita.

    Tämä Tessera on linkitetty Tessera Kuriirin lähtöön (Tessera Courier Departure).

    Ryhmillä on 23. kesäkuuta 2030 +/- 5min UTC (klo 23.30 Suomen aikaa +/- 5 minuuttia) asti aikaa kerätä niin monta kelvollista kuvankaappausta kuin mahdollista tähän keskusteluryhmään. Jokaisesta sadasta kuvakaappauksesta ennusteikkunaan lisätään 5 minuuttia. Tämän keskusteluryhmän muokkaustoiminto poistetaan käytöstä kuvakaappausten keruuaikana ja otetaan sitten käyttöön 10 minuutin ajaksi. Sen jälkeen tämä keskusteluryhmä suljetaan kunnes varmennukset tulevat sisään. Suorita Discoverer-säätösi tänä aikana. Kertynyt ennusteikkunan lisäaika otetaan käyttöön, kun Courier-lähtöä (Courier Departure) koskeva vihje on postitettu.

    - PAC


    Huomio!

    Agentin tulee lunastaa vain yksi Mediaobjekti per Tessera. Lunastamalla useita mediaobjekteja samasta Tesserasta aiheuttaa sen että lähettämäsi kuvankaappaus hylätään sekä menetät oikeiden saada "Knight of Tessellation" mitalin.


    Lisätietoja ja usein kysyttyjä kysymyksiä Suomen kielellä:

    https://community.ingress.com/en/discussion/comment/96292#Comment_96292

  • Oh

  • Suelten el Link!!!!

  • punchingcatpunchingcat ✭✭✭
    edited June 2020
    Post edited by punchingcat on
  • ATR0P0SATR0P0S ✭✭✭✭
    edited June 2020
    Post edited by ATR0P0S on
  • ENL


  • LeJeuLeJeu ✭✭

    ENL


  • Resistance


This discussion has been closed.